Иван Гешев подозира, че Бойко Борисов е организирал атентата срещу него

От „Клуб Z„:

Иван Гешев: Зад опита за убийството ми стои Бойко Борисов

„Подозирам, че зад опита за убийството ми стои той“.

Това каза бившият главен прокурор Иван Гешев, имайки предвид лидера на ГЕРБ Бойко Борисов, малко след като бе разпитан в Националната следствената служба (НСлС). Разпитът продължи един час. Според Гешев темата е била взривът, който избухна до автомобила му преди една година.

„Уведомиха ме, че няма да разпитат Борисов и Габриел, както настоявах“, посочи Гешев и каза, че е поискал директна очна ставка с Бойко Борисов.

Той ще продължи да настоява Борисов да бъде разпитан.“

***

Разбира се, подозренията на Гешев са само това – подозрения. Лошото е, че и аз тая същите подозрения и неотдавна ги обсъдих с един от малкото читатели на този блог. Във всеки случай никога не съм вярвала и досега не вярвам, че Гешев сам е инсценирал атентата срещу себе си. Смятам тази теория за съвсем нелепа и не разбирам защо е толкова популярна. Няма нито мотив, нито логика, доколкото столът на Гешев изобщо не се клатеше преди атентата, а се разклати след него, и то до степен уж несменяемият главен прокурор да бъде сменен за два дни.

Виж, дали е било наистина опит за убийство, не се наемам да преценя – за мен е много вероятно да е било „само“ сплашване. Но и тъй да е, заплахата е била сериозна. В тоя ред на мисли не ми харесва редовността, с която неудобни хора като Алексей Петров и Мартин Божанов – Нотариуса се оказват ликвидирани. Някой може да изтъкне, че за героите на този пост никой освен най-близките им хора не би ронил сълзи. Само че не е там въпросът, а в принципа.

Вашият коментар